مقاله

هزینه ساخت اسپری درایر

هزینه ساخت اسپری درایر - ساماکا

هزینه ساخت اسپری درایر کاشی و سرامیک : اسپری درایر یا دستگاه خشک کن پاششی برای مصارف گوناگونی استفاده می شود . مثلا در صنایع غذایی در قسمت تولید شیرخشک دستگاه اسپری درایر مخصوص تولید مواد غذایی به کار می رود .

همچنین تولید قهوه فوری ، برخی اسانسها ، رنگهای خوراکی و … همچنین در تولید کودهای شیمیایی ، تولید داروها و … از دستگاه اسپری درایر مخصوص همان کار استفاده می شود . در تولید کاشی و سرامیک نیز از دستگاه اسپری درایر مخصوص کاشی و سرامیک استفاده می شود .

مجموعه ساماکا تولیدکننده اسپری درایر کاشی و سرامیک است که با نیم قرن تجربه و سابقه در این کار موفق ترین شرکت در این زمینه در کشور است . حال اگر قصد راه اندازی کارگاه کاشی و سرامیک دارید و می خواهید از هزینه ساخت اسپری درایر آگاه شوید تا پایان مقاله با مجموعه ساماکا همراه باشید .

پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی و ساخت دستگاه اسپری درایر را مطالعه نمایید . 

هزینه ساخت اسپری درایر - اسپری درایر چیست

دستگاه خشک کن پاششی (اسپری درایر) چیست ؟

دستگاه اسپری درایر یا خشک کن پاششی ما را قادر میکند تا پودرهایی با کیفیت بالا از موادی نظیر داروها ، غذاها ، کودها ، صابونها ، خاک رس و … تولید کنیم . در صنعت کاشی و سرامیک پودری که از طریق دستگاه اسپری درایر تولید می شود بسیار باکیفیت تر است و مستقیما در کیفیت کاشی و سرامیک تولیدی اثرگذار است .

مزایای دستگاه اسپری درایر کاشی و سرامیک

  • بالا رفتن کیفیت محصول تولیدی و بازیابی و حلالیت فوری
  • افزایش سرعت خشک شدن محصول
  • امکان تنظیم و تغییر شرایط فرایند با توجه به نیاز
  • تولید محصولاتی با خلوص بالاتر به دلیل خشک شدن در محیطی بسته
  • بالا رفتن راندمان تولید
  • و …

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله نقش اسپری درایر در تولید کاشی و سرامیک را از دست ندهید . 

هزینه ساخت اسپری درایر - مزایای اسپری درایر

هزینه ساخت اسپری درایر کاشی و سرامیک چقدر است ؟

اسپری درایر کاشی در مجموعه ساماکا با ابعاد و ظرفیت های گوناگونی ساخته می شود که بسته به نیاز تولیدکننده کاشی این حجم مشخص می شود . با توجه به اینکه فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت و هزینه ساخت اسپری درایر کاشی دخیل هستند بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت و هزینه ساخت اسپری درایر با مجموعه ساماکا به شماره 09123071746 تماس بگیرید .

پس از دادن اطلاعات لازم از کارشناسان این مجموعه می توانید راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . ارسال اسپری درایر به سرتاسر کشور نیز امکان پذیر می باشد .

نخستین تولیدکننده اسپری درایر

ساماکا ، با سابقه بیش از نیم قرن تجربه در ساخت دستگاه اسپری درایر و تامین تجهیزات ماشین آلات کاشی و سرامیک و به کارگیری از تکنولوژی روز جهان ، جزو برترین تولیدکنندگان این حوزه محسوب می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *