مقاله

نحوه سفارش و خرید اسپری درایر

خرید اسپری درایر - ساماکا

اسپری درایر نوعی دستگاه خشک کن پاششی است که در صنعت داروسازی ، صنایع غذایی ، تولید کود کشاورزی ، صنایع تولید کاشی و سرامیک و … کاربرد دارد . مجموعه ساماکا اولین تولیدکننده اسپری درایر کاشی در کشور می باشد که از 50 سال گذشته تاکنون به این کار مشغول است .

اگر قصد خرید اسپری درایر کاشی را دارید می توانید با مجموعه ساماکا با شماره 09123071746 تماس بگیرید . کارشناسان مجموعه ساماکا در اسرع وقت با اخذ اطلاعات لازم از شما نسبت به ثبت سفارش و خرید شما اقدام نموده و در مدت تعیین شده دستگاه موردنظر را در محل تحویل شما می دهند .

کلیه محصولات تولید شده توسط ساماکا دارای گارانتی می باشد و در صورت خرابی و استهلاک قطعات کلیه تجهیزات و قطعات توسط این مجموعه پشتیبانی شده و تعویض و تعمیر می گردند . در این مقاله با مجموعه ساماکا همراه باشید تا با نحوه سفارش و خرید اسپری درایر از این مجموعه آشنا شوید . 

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله طراحی و ساخت دستگاه اسپری درایر را از دست ندهید . 

خرید اسپری درایر - سفارش خرید اسپری درایر

انواع اسپری درایر کاشی و سرامیک تولیدی در ساماکا

اسپری درایر در مجموعه ساماکا در دو نوع 2000 لیتری و 7000 لیتری تولید می شود که هر یک برای حجم مشخصی از تولیدات می باشد. با توجه به حجم کارگاه تولیدی شما و حجم تولید روزانه این دستگاه برای شما تولید می شود . قطعات اسپری درایر نیز با توجه به حجم آن متفاوت می باشند .

نحوه سفارش و خرید اسپری درایر کاشی و سرامیک

شما برای خرید اسپری درایر کاشی و سرامیک می توانید بصورت حضوری به مجموعه ساماکا به آدرس تهران ، چهاردانگه ، بزرگراه سعیدی ، شهرک صنعتی چهاردانگه ، خیابان 5/16 آهنگ شماره 3 مراجعه کنید و یا با تلفن های 02155275940 و 09120716295 تماس گرفته و بصورت آنلاین یا تلفنی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

کارشناسان مجموعه ساماکا شما را در امر سفارش و خرید اسپری درایر کاشی و سرامیک راهنمایی خواهند کرد تنها کافیست با این مجموعه تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : چرا از اسپری درایر برای ساخت کاشی استفاده می شود ؟

خرید اسپری درایر - خرید آنلاین و حضوری

نخستین تولیدکننده اسپری درایر

ساماکا ، با سابقه بیش از نیم قرن تجربه در ساخت دستگاه اسپری درایر و تامین تجهیزات ماشین آلات کاشی و سرامیک و به کارگیری از تکنولوژی روز جهان ، جزو برترین تولیدکنندگان این حوزه محسوب می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *