مقاله

سازنده اسپری درایر

سازنده اسپری درایر - ساماکا

نخستین سازنده اسپری درایر که بود ؟ اسپری درایر (spray dryer) اولین بار توسط ساموئل پرسی در سال 1872 اختراع شد . جنگ جهانی دوم موجب گسترش روش خشک کردن به روش پاششی شد چرا که برای ارتش غذاهایی نیاز بود که فاسد نشدنی باشند و استفاده از آنها راحت باشد .

مهمترین دستاورد دستگاه اسپری درایر تولید شیر خشک بود که برای ارتش مورد استفاده قرار می گرفت . امروزه از دستگاه اسپری درایر در صنایع گوناگونی همچون صنایع دارویی و غذایی ، ساخت کود شیمیایی ، تولید کاشی و سرامیک و … استفاده می شود .

اولین سازنده دستگاه اسپری درایر کاشی در ایران مجموعه ساماکا است که اکنون بیش از 50 سال است به این کار مشغول است. علاوه بر دستگاه اسپری درایر انواعی از تجهیزات و ماشین آلات تولید کاشی و سرامیک نیز توسط مجموعه ساماکا تولید ، تامین و تجهیز می گردد .

برای اطلاعات بیشتر و سفارش و خرید دستگاه اسپری درایر کاشی می توانید با مجموعه ساماکا به شماره 02155275940 تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : آشنایی با روش کار اسپری درایر

سازنده اسپری درایر - اسپری خشک کن کاشی

دستگاه اسپری درایر برای چه مصارفی استفاده می شود؟

  • تولید شیر خشک
  • تولید قهوه فوری
  • تولید کودهای شیمیایی
  • تولید برخی داروها
  • تولید کاشی و سرامیک
  • تولید اسانسها و رنگها
  • و …

ساماکا اولین سازنده اسپری درایر کاشی در ایران

مجموعه ساماکا برترین و اولین تولیدکننده دستگاه خشک کن پاششی در کشور با تجربه ای بیش از نیم قرن است . علاوه بر ساخت سفارشی دستگاه اسپری درایر ، قطعات این دستگاه از قبیل دیفیوزر ، سیکلون ، پروانه بکوارد ، سیوینگ کوره ، کولینگ خروجی ، ونتیلاتور و … نیز در این مجموعه تولید می شود و در صورت نیاز مشتریان با قطعه قدیمی تعویض می گردد .

چنانچه تولیدکننده کاشی و سرامیک در سطح خرد و کلان هستید می توانید از تجهیزات و ماشین آلات مجموعه ساماکا در تولید کاشی و سرامیک استفاده کنید . برای هماهنگی با کارشناسان مجموعه ساماکا می توانید با شماره 09123071746 تماس بگیرید .

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله انواع اسپری درایر پیشنهاد می شود .

سازنده اسپری درایر - اولین اسپری درایر ایران

نخستین تولیدکننده اسپری درایر

ساماکا ، با سابقه بیش از نیم قرن تجربه در ساخت دستگاه اسپری درایر و تامین تجهیزات ماشین آلات کاشی و سرامیک و به کارگیری از تکنولوژی روز جهان، جزو برترین تولیدکنندگان این حوزه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *